Veel gestelde vragen


 Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: Onze producten zijn uniek en komen van verschillende delen van de wereld en hierdoor is per product een verschillende levertijd. Het is ons doel om je bestelling na betaling zo snel mogelijk bij je af te leveren.

 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling wat vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Wij gaan dan samen even kijken waar je bestelling blijft. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://huishoudkampioen/pages/order-lookup

.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Dit komt omdat onze producten uit de gehele wereld komen, daarom kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op.

 

 

Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten bij huishoudkampioen zijn altijd gratis.

 

 

 

Ruilen en retourneren
 
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

 

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending aan de huishoudkampioen dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen voor de verzendkosten, deze dient je zelf te betalen.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.

 

 

 

 

 

 

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Deze word verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Op de onderstaande pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.
www.huishoudkampioen.nl/pages/tracking-genie 

 

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Je moet er rekening mee houden dat even kan duren. De Track and Trace code word verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.